tiistai 9. kesäkuuta 2015

Yllätys

Olin pitkän päivän jälkeen menossa kotiin, vaikkei yhtään olisi huvittanut mennä sinne näkemään sotkua ja epäjärjestystä. Olin huonon päivän takia jo kyyneleet silmissä muutenkin. Mikään ei onnistunut, onneksi töistä ei ollut pitkä matka kotiin. Auton radiokin oli mykkä ja puhelimesta oli akku loppunut, eli en saanut yhteyttä miesystävääni Mikkoon.

Nousin autostani ja menin kotiovelle kaivaen laukkuani. Kun en löytänyt avaimiani sieltä, turhauduin ja levitin laukkuni sisällön rappukäytävään vain huomatakseni, että ne olivat jääneet autoon. En jaksanut enää lähteä hakemaan niitä. Soitin kotimme ovikelloa ja pyyhin kyyneleet hihaani. Onneksi Mikko tuli avaamaan oven.
   - Hei rakas, Mikko sanoi ja otti minut heti hellään syleilyyn. En vastannut mitään, painauduin vain häntä vasten ja nyyhkäisin. - Älä itke, ei ole mitään hätää. Mulla on sulle yllätys, hän jatkoi silittäen hiuksiani. Otin takin ja kengät pois ja lähdin hänen mukaansa. Koko asunto oli siivottu ja kaikki tavarat olivat löytäneet oikeille paikoilleen. Olin mykistynyt, koska Mikko ei ollut koskaan aiemmin tehnyt näin. En sanonut mitään, suutelin häntä vain ja hymyilin hieman. Sitten hän otti kädestäni kiinni, ja lähti viemään minua eteenpäin. Päädyimme kylpyhuoneelle, ja siellä minua odotti lämmin vaahtokylpy ja kynttilät.
   - Voi ihana, kiitos, pystyin kuiskaamaan ja pyyhin taas kyyneleitä kasvoiltani. Mikko suuteli minua, ja hymyili. Hän alkoi ottamaan vaatteitani pois ja heitti ne kylpyhuoneen ulkopuolelle. Minut riisuttuaan hän siirtyi omiin vaatteisiinsa, ja samaan aikaan minä menin jo kylpyyn veden alle. Kylpyammeemme oli hyvin leveä, mahduimme vierekkäin sinne istumaan. Mikko tuli viereeni, ja laskin pääni hänen olalleen.

   -Hieroisitko jalkojani? kysyin Mikolta. Hän nyökkäsi ja siirtyi jalkojeni luo. Rentouduin ja huokaisin. Ensin hän hieroi jalkateräni, ja siirtyi pikkuhiljaa pohkeisiin ja sääriin, sitten reisiin, lopulta hänen kätensä oli pakaroillani. 
   - Jaksatko? Mikko kuiskasi korvaani ja nosti minut syliinsä. Vastasin suutelemalla ja näykkimällä hänen niskaansa. Käteni puristivat hänen selkäänsä ja painauduin häntä vasten. Jalkani siirsin hänen molemmille puolilleen ja nousin polvilleni. Siirsin toisen käteni hänen selästään jalkojensa väliin, ja tunsin, kuinka hänen kalunsa nousi koko ajan pystympään. Hieroin sitä hetken aikaa, ja Mikko huokaili rintojeni välissä. Nostin toisella kädelläni Mikon leukaa, ja suutelimme hellästi toisiamme.

Kun irroittauduimme toistemme huulista, katsoimme hetken toisiamme syvälle silmiin. Samalla työnsin Mikon kalun sisääni. Huohahdin nautinnosta. Aloin liikkumaan ylös ja alas, tartuin häntä hiuksista ja painoin hänet rintojani vasten. Hän otti toisen tissini käteensä ja puristeli stä, kiihottaen minua lisää. Toisen tissin hän otti huultensa väliin ja hyväili nänniäni kielellään. Liikuin yhä ylös ja alas huohottaen. Hänen kätensä olivat selässäni, ja Mikko painoi minua itseään vasten. Nousin hänen päältään ja vaihdoimme asentoa. 

Menin polvilleni taivutin pääni käsien varaan ammeen reunalle. Mikko tarttui minua lantiosta kiinni, ja suuteli selkääni. Levitin jalkojani, ja hän meni uudestaan sisääni. Vesi loiskui kastellen kylpyhuoneen lattian, mutta Mikko työntyi sisääni nopeammin ja syvemmälle koko ajan. Molemmat huohotimme ja huokailimme. Lopulta Mikko sai minut tulemaan, ja laukesi itsekin sisälleni. Hän vetäytyi sisältäni ja käänsi minut taas syliinsä. Suutelimme taas hellästi, ja lopulta painoin pään hänen kaulalleen. Loppukylvyn ajan olimme sylikkäin ja katsoimme toisiamme silmiin hymyillen.
   - Kiitos tästä yllätyksestä rakas, kuiskasin Mikon korvaan.
   - Ole hyvä ihana, Mikko vastasi ja suuteli minua poskelle. Nousimme kylvystä, kävimme vielä suihkussa ja menimme makuuhuoneeseen jatkamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti